Reklamacije
Korisnici PPD-a svoje prigovore povezane s opskrbom plina mogu uputiti u pisanom obliku.
Poštovani kupci,
Obavještavamo Vas da sukladno čl. 24 Općih uvjetima opskrbe plinom (NN 50/18), te čl.10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 110/15), Vaše eventualne prigovore na postupanje i rad Opskrbljivača plinom možete podnijeti pisanim putem i to:
- osobno – u poslovnim prostorijama društva
- poštom – na adresu: PRVO PLINARSKO DRUŠTVO d.o.o.
Gospodarska zona Vukovar 13, 32 000 Vukovar - e-mailom, na sljedeće e- mail adrese:
- Opći upiti: info@ppd.hr
- Reklamacije: racun@ppd.hr
- Potrošač: potrosac@ppd.hr
- Prodaja: prodaja@ppd.hr
- putem tel/fax na broj: 032/ 450 961; 032/ 450-971
Pisani prigovor možete podnijeti i na obrascima za podnošenje pisanog prigovora koji se nalaze u našim poslovnim prostorijama i na našoj web stranici www.ppd.hr.
Odgovor na pisani prigovor dostavit ćemo u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora u pisanom obliku te Vas molimo da na prigovoru obvezno ostavite svoje kontakt podatke.