Odlični rezultati transportno- logističkih tvrtki ENNA grupe
Svojim znanjem, kadrovima, i kapacitetima zauzeli smo značajan tržišni udio u željezničkom teretnom prijevozu i svake godine rastemo
14.04.2021.Tvrtke koje posluju u segmentu transporta i logistike, ENNA Logic i ENNA Transport i dalje ostvaruju odlične rezultate. Na poslovnom području Sjever, koje obuhvaća kontinentalni dio Hrvatske i riječko područje, u 2020. godini prevezeno je ukupno 30,4% više punih vlakova nego prošle godine. U segmentu intermodalnog prijevoza, koji se odnosi na broj prevezenih kontejnera ostvareni rast je 30,2%. Najveće količine prijevoza odnose se na žitarice, rudače i kontejnere. ENNA Transport je u 2020. prevezla ukupno 4540 vlakova, od toga 4441 međunarodni i 99 vlakova iz unutrašnjeg prometa. Cilj tvrtke je daljnje povećanje tržišnog udjela u RH, kao i širenje na regionalna tržišta, povećanje izvrsnosti u organizaciji prijevoza tereta, unapređenje ukupne kvalitete prijevoza i sustava informiranja korisnika naših usluga. ENNA Transport i ENNA Logic nastoje maksimizirati potencijale ENNA Grupe i hrvatskih luka, razvijati intermodalni prijevoz te proširiti i optimizirati ukupni vozni park.
Kao i u svim tvrtkama u sustavu Energia naturalis, tako i u našem transportno- logističkom sektoru gradimo stabilne i dugoročne odnose s poslovnim partnerima. Osim nedavnog potpisivanja dugogodišnjeg ugovora s INA-om, naši su partneri i najveće kompanije koje posluju na ovom regionalnom području, poput najveće svjetske brodarske kompanije Maersk A/S, velike talijanske tvrtke Ferest rail s.r.l., Javnog poduzeća željeznice Federacije Bosne i Hercegovine, Petrokemije, ELL Germany GmbH, Skinest Adriatica i ostalih.
I dalje neumorno radimo na daljnjem povećanju tržišnog udjela, širenju na ostala tržišta, unapređenju ukupnog tržišta željezničkih i logističkih usluga, kažu nam kolege iz ENNA Logica i ENNA Transporta, koje Covid-19 kriza nije puno omela u planovima. Bez obzira na pojedine probleme u regionalnim područjima Republike Hrvatske, uspjeli su zadržati svoju poziciju i stabilnost na tržištu.