Međunarodno priznanje za kampanju PPD-a i Index-a “Ne zaboravi na domove”
Na globalno priznatom natjecanju Native Advertising Awards u Kopenhagenu, projekt “Ne zaboravi na domove” proglašen je trećim najboljim u svijetu.
19.06.2024.Zajednički projekt PPD-a i Index-a “Ne zaboravi na domove” osvojio je još jedno vrijedno priznanje. Na globalno priznatom natjecanju Native Advertising Awards, na koje stižu prijave iz cijeloga svijeta, projekt “Ne zaboravi na domove” osvojio je brončanu nagradu i proglašen je trećim najboljim u svijetu u 2023. godini unutar kategorije Best Use of Online Media. Pobjednici su proglašeni u Kopenhagenu, na jedinoj godišnjoj konferenciji native oglašavanja.
To je još jedno vrijedno priznanje za ovu kampanju, nakon što je lani na dodjeli nagrada SoMo Borac već osvojila nagradu za najbolji native projekt u regiji.
Tijekom trajanja projekta, kroz seriju članaka upozoreno je na stanje u dječjim domovima. Cilj je bio i destigmatizirati odrastanje u domovima za djecu te donijeti inspirativne priče ljudi koji su živjeli u domovima, a danas su uspješni pojedinci, kao i zahvaliti se svim zaposlenicima domova i volonterima koji rade s djecom bez adekvatne roditeljske skrbi.
Kampanja “Ne zaboravi na domove” održana je usporedno s humanitarnom akcijom PPD-a “Svako dijete zaslužuje topao dom”, u sklopu koje je PPD u sezoni grijanja 2022./23. podmirio troškove struje i plina svim dječjim domovima i SOS dječjim selima u Hrvatskoj.
Više o projektu „Ne zaboravi na domove“ doznajte i na posebnoj stranici, gdje možete (ako već niste), vidjeti i sjajne video priloge koji će vas se, sigurni smo, jako dojmiti.